reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktória Melikantová

Viktória Melikantová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 21- ročná študentka Univerzity Komenského, pochádzam zo Spišskej Novej Vsi, ale momentálne fungujem v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo budem voliť Richarda Sulíka

Viktória Melikantová

Prečo budem voliť Richarda Sulíka

Úprimne ma sklamal pád vlády. Minulý rok v lete, keď som po prvý krát mohla voliť v parlamentných voľbách, som bez rozmýšľania volila SDKÚ, a to, že Iveta Radičová stála na čele kandidátky, bolo pre mňa čerešničkou na torte.

  • 19. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 170x
  • 54
Diskusia s pánom premiérom

Viktória Melikantová

Diskusia s pánom premiérom

Dnes za nami prišiel triedny, že Fico bude v dome kultúry, či by sme nešli. Ja som sa samozrejme prihlásila.Ja, a ešte dve dievčatá.Okrem toho šli ešte dve triedy z našej školy , ale tie tam šli povinne.

  • 11. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 113
Máme sa báť?(my,ženy)

Viktória Melikantová

Máme sa báť?(my,ženy)

Dva dni za sebou bola v televiznych novinach na Markize reportaz o zenach ,ktore napadol  ich partner alebo druh.V prvom prípade mu to vyšlo-zabil ju

  • 2. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu