reklama

Prečo budem voliť Richarda Sulíka

Úprimne ma sklamal pád vlády. Minulý rok v lete, keď som po prvý krát mohla voliť v parlamentných voľbách, som bez rozmýšľania volila SDKÚ, a to, že Iveta Radičová stála na čele kandidátky, bolo pre mňa čerešničkou na torte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Študujem síce politológiu, ale aj napriek tomu sa spravidla neviem odosobniť a politikov vnímam dosť pocitovo. Iveta Radičová mi je sympatická- pretože je ľudská, pretože nie je bývalá komunistka, pretože je v pravicovej strane, a to, čo hovorí, myslí úprimne a vážne. Takto som to vnímala pred rokom, a takto to vnímam aj dnes. A podobne ostatné tri strany, ktoré spoločne tvorili vládu- KDH, SaS, Most- Híd- neviem nájsť iní, signifikantnejší rozdiel, ktorým sú pre mňa iní od Ficovej vlády, je to, že sú pre mňa ľudskí. Jednoducho, v roku 2010 som sa úprimne tešila z víťazstva pravicových strán, a z konca „hranola“ Fica a jeho posluhovačov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz k otázke- prečo budem voliť v predčasných voľbách SaS? No, jednoducho preto, že Richard Sulík si pre mňa ako jediný zachoval tvár. Pretože si držal líniu, aj keď na neho tlačili médiá, domáce aj zahraničné, koaliční partneri, a všetci naokolo. Pretože ako jediný ešte stále domieta vstup do vlády s Róbertom Ficom. Pretože si, v mojich očiach, zachoval česť.

V nasledujúci deň po páde vlády som všade okolo seba počúvala reči, aký je Sulík zradca a že vláda padla LEN kvôli nemu. Že povýšil záujmy strany nad vyššie záujmy atď. Ale Sulík predsa od začiatku tvrdil, že euroval nepodporí, a premierka Z VLASTNEJ vôle spojila hlasovanie o eurovale s hlasovaním o dôvere, a to, že vydieraniu Sulík nepodľahol, mu podľa mňa slúži ku cti. Lebo už mám dosť politických hier.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte si dovolím jednu poznámočku k pani Radičovej. Ešte prednedávnom sa k Róbertovi Ficovi vyjadrovala kriticky a v nie práve pozitívnom zmysle. Z jej slov bolo jasne cítiť jej postoj k nemu. Po páde vlády sa v jednom rozhovore v časopise o ňom zmienila úplne enutrálne ako o svojom predchodcovi, a dokonca ho citovala- v dobrom. Znie to ako maličkosť, ale ono to o niečom značí.

Samozrejme, jasne si uvedomujem, že koaličný potenciál SaS sa momentálne nachádza na bode mrazu, ale aj napriek tomu môže Rišo Sulík 10. marca počítať s mojim skromným hlasom. Pretože ON, spolu so Zajacovou OKS, Palkovou KDS a Matovičovými OĽ sú pre mňa a pre Slovensko nádejou na lepšiu politickú buduúcnosť.

Viktória Melikantová

Viktória Melikantová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 21- ročná študentka Univerzity Komenského, pochádzam zo Spišskej Novej Vsi, ale momentálne fungujem v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu