reklama

Diskusia s pánom premiérom

Dnes za nami prišiel triedny, že Fico bude v dome kultúry, či by sme nešli. Ja som sa samozrejme prihlásila.Ja, a ešte dve dievčatá.Okrem toho šli ešte dve triedy z našej školy , ale tie tam šli povinne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (113)

Akcia prebiehala v miestnom dome kultúry.Sála bola preplnená,zrjeme tam boli všetky maturitné ročníky zo všetkých škôl v meste.Keď sme vošli, ja a môj triedny,hľadali sme nejaké voľné miesto na sedenie.Prišla za nami nejaká pani,že sa máme už konečne usadiť, lebo ževraj vyrušujeme.Zaujímavé.

Potom zaznel krátky oznam aby sa všetci usadili a vypli si mobily.

Za chvíľku prišiel.Áno,sám veľký pán premiér.Uhladený,inteligentný,milý,vtipný.Pán premiér.Oboznámil nás s tým, že by chcel hovoriť o troch oblastiach:prijatie eura, štipendiá pre študentov a vstup do Schengenu.Po jeho krátkej rozprave má nasledovať voľná diskusia.Dopredu nás však upozornil, že nebude odpovedať na žiadne vnútropolitické otázky , napr.vzťah koalície a opozície,lebo si vie predstaviť,čo by s tým urobili médiá.Tomu som veľmi nepochopila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán premiér bol veľmi milý, hovoril pekne, snažil sa nám priblížit problematiku či už inflácie alebo ochrany vonkajšej hranice Európskej únie a ešte bľabotal aj čosi o vyvlastňovaní a o všeličom inom.Áno, áno.Skoro som mu uverila.Ešte šťastie že politiku trochu sledujem a trochu sa do nej rozumiem.A smerovanie politiky pána Fica sa mi vôbec nepáči.

Voľná diskusia.Fico najprv odpovedal na pár otázok z lístočkov, ktoré sme vopred pripravili a dali tej milej panej ktorá nás usádzala.Potom tá istá pani mala na starosti podávať mikrofón študentom,ktorí mali na srdci aj na jazyku otázky pre pána premiéra.Celkom vtipné mi prišlo,keď sa študentov najprv opýtala,či sú ich otázky slušné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaujímavé bolo, že predseda vlády na otázky nikdy neodpovedal konkrétne.Jeden študent sa pýtal,aké sú konkrétne výhody prijatia eura.Pán premér rozprával,rozprával,ale nič sme sa z jeho odpovede nakoniec nedozvedeli.Potom sa môj triedny opýtal,podľa akých kritérií budú vyberať študentov do spomínaného štipendijného programu,ktorého cieľom je zaplatenie študentovi rok štúdia v zahraničí,a tiež sme sa nič konkrétne nedozvedeli.Iba to,že je určený najma pre studentov z horsich socialnych pomerov,čo je podľa môjho názoru nespravodlivé.Jediným kritériom by mala byť úroveň vzdelania a jazykových vedomostí, ktoré by sa overili na základe testu.Ale čo môžem ja,obyčajný človek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec som ešte urobila rozhovor s redaktorkou miestnej televíznej stanice na ktorý ma odporučila moja pani učiteľka náuky o spoločnosti,ktorý pre prudkosť mojich odpovedí asi ani neodvysielajú,s triednym sme pokecali s redaktorom Sme a šli sme domov.

Celkom užitočne strávené popoludnie.  

Viktória Melikantová

Viktória Melikantová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 21- ročná študentka Univerzity Komenského, pochádzam zo Spišskej Novej Vsi, ale momentálne fungujem v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu